HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Munka álmokkal, sámántechnikák stb.

2010.11.30. 13:44 pszichoaktiv

Arangyökér és társai-"elvonót" tartok, kb. egy hete, hogy megnézzem, milyenek mostanában a segítség nélküli álmaim. Enyhült az intenzitás és a visszaemlékezési képesség, de örömteli a tapasztalat, hogy sokkal jobb a helyzet, mint pár éve, amikor elkezdtem foglalkozni az álomnövényekkel - akkoriban jöttem rá, hogy a kevés alvás miatt gyakorlatilag már nincsenek álmaim, vagy ha nagy ritkán mégis, azok értékelhetetlenül zagyvák. Mostanában azért az ilyen szünetekben is megy az álmodás, és ma reggel érdekes üzenettel jöttem ki az álomból, amit majd kifejtek.
Zenei aláfestés: A legutolsó Harry Potter filmben van egy Nick Cave szám, szeretem is, nem csoda, hogy a női vokálrefrén - vagy mi - belém is szorult, és végtelenített szalagként ment a háttérben, de ez még most is így van, pedig már dél múlt :) A végtelenítettség onnan jöhetett, hogy éppen tegnap láttam egy ilyen megoldást egy történetben, és elméláztam a régi szalagos magnókon meg a végtelenített lejátszáson, szóval nem csoda, ha az agyam ebből a két élményből rakta össze a zenei aláfestést. Sokat adott ez a hangulathoz egyébként.
Történet: Álmában az ember azt teszi, amit őszintén tenne (ha pl. álmában gyáva az ember, akkor szerintem baj van), és képes voltam lemondást, önzetlenséget tanúsítani a cselekmény során, és még csak elő se hozakodtam ezzel elismerést kieszközlendő, mégis úgy alakult, hogy "lebuktam", és akin segítettem, rájött, hogy mit tettem érte, és itt következetett egy erős - baráti - érzelmektől patetikus rész, ment is alatta zene szépen :)
Az álom második, lényegi része, ami miatt leírom az egészet: Van néhány barátom, akikkel erős a vonzalmunk a sámáni technikák megismerése és gyakorlása iránt, ez a gyakorlatban sok olvasást, legálisan elérhető sámánnövények fogyasztását jelenti, és néha részt is vettünk olyan eseményeken, ahol sámán-technikákat tanítottak. Személy szerint révültem már szkeptikus hozáállásom ellenére sikeresen, találkoztam erőállatommal, kommunikáltam is vele, hoztam válaszokat harmadik személy kérdéseire, kaptam válaszokat saját kérdésre, egy barátom jóvoltából és szakértő útmutatásával, segítségével elkészítettük a dobomat, ami tényleg az enyém, a fogóját én szereztem egy erdei éjszakán, és várakozásaim ellenére a fa választott végül engem, nem én őt... stb. tisztító, erőszerző gyakorlatok, ilyesmik. Szóval a sámánhit az út, amin végig kéne menni, vagy amin legalábbis járnom illene. Az időm, figyelmem azonban szétforgácsolódik, és meg-megtorpanok. Álmomban egyértelműen kiderült, hogy ezen csak az segít, ha közösen dolgozok az említett barátokkal. Egymást fel tudjuk hozni, segíteni tudjuk, akár véletlenül is. (Most egy kis valós betét: bejöttek évekkel ezelőtt ezek a webes, parkolós játékok, egy srác átküldte, hogy mennyi idő alatt van meg, ismerkedtem a billentyűkkel, bénáztam nagyon, így lett 4 perc, írtam is, hogy 4 az eredmény. Na, ő kissé félreértette, és pár óra alatt ő is megcsinálta 4 alatt, mármint 4 másodpőerc alatt... Így értem a másik véletlen felhozását, félreértés az alapja, de bízik benned, elhiszi, amit mondasz, és ő tényleg meg is csinálja. Ez a kis történet álmomban is eszembe jutott.) Az egyik srác is félreértett valamit az álomcselekmény során, és a végén, sok gyakorlás után elő tudott állni egy remek biomágneses demonstrációval, hogy nehogy már csak ő ne haladjon, én meg csak néztem álmomban, hogy hűha, ez nem semmi :)
Ha kivonjuk mindebből a meseszerű elemeket, akkor annyi marad, hogy közösen kell dolgoznunk, az a követendő irány. Hozzáteszem, hogy ha álomnövényeket nem is használtam, de odafigyelek manapság, hogy az elalvás előtti utolsó gondolataim a sámáni út körül forogjanak: 2-3 oldal elolvasása valami inspiráló, de azért tudományos igényű szakirodalomból pl. bőven elég ehhez.
Mindenesetre azt hiszem, nem említettem valami fontosat: álomnapló. Ez is egy eszköz arra, hogy egyre tisztábbak legyenek az álmok, trenírozza az emlékezetet, és a sok üres lap inspirál, hogy ne tétlenkedj, és vádló a látványuk, ha lustulsz. Az álomnapló vezetése az asztrálprojekciós technikáknak is része, mint ahogy a modern, önjelölt mágustanoncok is vezetnek naplót a sikereikről és kudarcaikról.
Ha érdekel valakit, írhatok majd részletesebben is saját spirituális turizmusom eredményeiről.

Szólj hozzá!

Címkék: álomnövény sámánhit

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr813313091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása