HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Guarana

2009.11.30. 13:23 pszichoaktiv

Hát ez lenne a Paullinia cupana közismert neve. Úgy került képbe, hogy van ugye a kávé, ami gyorsan hat, de dobogtatja a szívet, meg van a kóladió, ami lassabban, egyenletesebben szívódik fel és fejti ki hatását, ezért nem dobogtat be, de időben be kell venni, hogy ne aludj el, mielőtt hatni kezd. Ezeket aranygyökérrel lehet felturbózni. Kellett volna azonban valami olyan, ami azonnal, önmagában hat, és nem dobogtat. Ezt a címet a Guarana nyerte el nálam. Első nap, már az álomba ájulás küszöbén be egy 5 grammos adag, hát hajnali 4-5 közöttig maradtam fent tőle, a másnap álmosság nélkül átvészelhető. Hát jó, akkor még aznap este mégegyszer! Ugyanaz az eredmény, aludni max 3 órát aludtam mindkét hajnalban. Utána napközben mintha kissé lebegtem volna, nyilván az alvás hiánya okozta (amitől amúgy egész jókat lehet halukálni, majd egyszer rámegyek erre a témára is). Harmadik nap este már csak 3 grammot ettem, mert az előző két éjszaka akkor se tudtam volna elaludni, ha akarok. Így a 3 grammal azért már éjfél után kb. két órával aludni térhettem, mert úgy gondoltam, nem szabad így visszaélnem a szervezetem tűrőképességével. Tudtam aludni, de tudtam volna ébren maradni is.

Állagra ez egy bézs színű, nagyon finom őrlésű por, ízre se rossz, teljesen rendben van, szóval leöntve meleg vízzel felkeverem, aztán hideg vízzel iható hőmérsékletűre felengedve belöttyintem, és kész. Ügyes kis növény, de azért ne dolgoztassuk túl a szívet. Ha nem is kezd el hevesen dobogni, egyfolytában ébrenléti üzemmódban dolgozik. Gondoljunk bele, hogy alvás közben a szív is pihenő módba vált, amire szüksége is van. Rövid távon, egy-két napra el lehet azt játszani, amit az előbb leírtam, de rendszeresen nem lenne nagy ötlet.

Szólj hozzá!

Címkék: guarana stimuláns

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr783313068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása