HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Szarvacskás levelű Kratom

2010.11.30. 14:11 pszichoaktiv

Folyamatosan új kratom fajtákra vadászom, és végre ismét van egy, a horned leaf indo, tehát ilyen csúcsos-szarvacskás levélkörvonalat kell elképzelni sima helyett. Mivel nem tenyésztett, nem lehet azt mondani a munkásoknak, hogy "Na most akkor kerítéstől kerítésig levélgyűjtés!", hanem járni kell érte az erdőt, méghozzá fáról-fára, mert elszórtan van jelen a vadonban. Emiatt aztán kevés is van belőle forgalomban, drágább az alap indo kratomoknál.
Viszont nagyon jó! :) Egyik tesztem leírása:
Rendes reggeli 8-kor, hogy utána már ebédelni se volt kedvem, inkább egy kis kombucha ital. Délután pedig megjött az új kratom, szóval 18:00-kor, gyakorlatilag 10 órán át ürülő gyomorral benyomtam 7 grammot. Hatása még éjfélkor is volt, de akkor már mentem lefeküdni. A kratom-toleranciám a sok kísérlet következtében eléggé fent van, de még így is ilyen kiadós, és ami a legjobb benne, hogy más, szintén erős kratomokhoz képest nem az van, hogy ennyi már annyira beüt, hogy inkább lepihenek pár óra után, hanem csak melózol és gondtalan vagy hosszú órákon át. (Jó kérdés, hogy ez mitől lehet, mert az indo szárak és erek is hasonlóan hosszú lefolyással tudnak bírni, de azoknál pont ez a magyarázat, hogy a nehezebben emészthető rostok lassabban adják le az alkaloidokat.)
Aztán egy 8 órás alvás utáni, reggeli üres gyomorral is teszteltem, de csak 3 grammot. Így is hatott vagy 8 órán át - bár az nálam egyértelmű, hogy ekkora alvás után, egy viszonylag friss reggelen kratomból mindig elég kevesebb, kb. a fele, mint egy végigmelózott nap után. Ez nálam elképesztően hosszú hatásnak minősül, de mivel csak most futottam össze vele, nem tudom, másoknál is igaz-e ez. Majd ha lesznek infóim, megosztom, és végzek még újabb kísérleteket is, ugyanis magamnak is nehezen hiszem el ezt az ár/érték arányt :D
Mindent összevetve számomra ez a fajta úgy viszonyul a többi indo kratomhoz, mint a Maeng Da a thai kratomokhoz.
Alkohollal is ki fogom majd próbálni, természetesen :)))

Ki is próbáltam :)
18:30-kor, 6 órás üres gyomorra 6g horned leaf, fél óra múlva már van hatás, arra rá egy sör. További fél óra múlva a stimuláció és az eufória már olyan magasságokban járt, mintha tartottam volna egy hosszabb szünetet és utána mondjuk 7g light vein indot használtam volna, de nem így történt, nem volt már egy-két hete szünet, szóval ilyen és ekkora eufória igazán kellemes meglepetésként ért! További fél óra után még egy sör, ami azonban már nem emelte tovább az eufóriát, de le se rontotta. Ekkor újabb fél óra után úgy döntöttem, megnézem, hogy plusz 3g sok lesz-e. Sok lett, de nem volt kellemetlen, csak éreztem hogy ez már feleslegesen sok volt, viszont mintha lett volna egy túlnyomást elvezető szelep a fejemen, nem fordult át szedációba a dolog, de az eufóriától eltávolodott azért felfelé. Még éjjel 1-kor éreztem rendesen, de akkor már mentem aludni inkább.

 

Na, az is kiderült, hogy az indonéz kontaktok által sem javasolt "alkohol után használt kratom" ennél a típusnál sem jön be. Össze sem lehet hasonlítani, mennyivel jobb, ha félóraval megelőzi a kratom az alkoholt. Alkohol után fogyasztott horned leaf esetén meg erős ugyan a hatás, de kissé tompa a fej, vagy hogy is mondjam. Pont a lényeg veszik el, legalábbis számomra.
Ugyanakkor kipróbáltam küszöbadag (3g) alatti dózisokat, és ismét meglepetés ért: 2 és 1,5g esetén is tartós hatás érzékelhető, hosszú órákon át, mindössze az intenzitás alacsonyabb. Tehát nem az van, hogy semmi sincs, nagyon is van, csak olyan kis szolidan. Az intenzitást a dózisemeléssel lehet feltekerni, de a hatáshossz nálam szinte azonos. Ilyennel még nem találkoztam.
Muszáj lesz mixekben is kipróbálnom, első körben light vein indo-val, aztán minden mással is :D

1 komment

Címkék: eufória mitragyna speciosa kratom természetes antidepresszáns maeng da thai indo kratom

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr613313108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit Mogyoro 2014.10.29. 10:10:52

Szia kerhetek egy privat elerhetoseget..?koszonom szepen udv
süti beállítások módosítása