HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Macskamenta

2009.11.30. 14:11 pszichoaktiv

Ez is egy olyan enyhe hallucinogén, agyi állapotváltoztató, amit hatásosnak találtam. Az álomhatáson kívül semmi igazán komoly, de hogy ne a végén kezdjük a napot, ami kifejezetten kellemesen telt a kísérletezéssel, vegyük sorra az eseményeket:

Délelőtt volt egy liter tea 25 grammból, amit főztem 5 percig, negyedórát meg hagytam ázni, hűlni. Utána a kifőzött növényporból is kipréseltem még a folyadékot, és az egészet megittam. Jó volt az íze, olyan Mohito-szerűen mentás, azt meg szeretem... Hoppá, ezentúl macskamentával fogom ízesíteni az alkoholos italaimat! :)
Kellett hozzá némi idő, de be is ütött, éreztem a fejemben, hogy hatás érte, méghozzá kellemes. Egyfajta zsongás jött, de semmi haluka. Fél nappal később elszívtam belőle egy cigit, ami után elég sokat kellett szellőztetni, de azért jó volt. Ugye a fű fellazítására szokták használni az ilyen enyhébb növényeket, de épp azért, mert ezek önmagukban is működnek. Kellemesek, ez a jó szó. Meg persze olcsók és legálisak is, ami nem utolsó szempont. Szóval a cigitől fotelben üldögélős, magamra figyelős hangulatba kerültem, amiből szükség esetén bármikor, minden gond nélkül ki tudtam szakadni, majd ugyanarra a szintre "vissza is relaxálódni". Aztán persze enyhültek ezek a hatások.

Este, lefekvés előtt még benyomtam egy 10 grammos, 4 decis macskamenta teát, amit csak simán leforráztam, egy filter citromfű hozzáadásával - mert ugye az is pszichoaktív. Azt azért nem mondhatom, hogy a leforrázás szó szerinti volt, mert csak igen meleg volt a víz, de nem forrt. Ki akartam ugyanis próbálni, hogy beválik-e ez az illóolajbarátabb módszer, esetleg jobban is, mint a főzés. Úgy is lett, de talán csak felhalmozódott már bennem a hatóanyag estére, vagy a citromfüves kombinálás miatt, mindenesetre a három próbálkozás közül ez ütött be a legjobban, kifejezetten érezhető hatásokkal a fejben, de amúgy az egész testemben, a bőrömben is éreztem a menta bizsergő szikráit, mintha átitatódtam volna vele, átjárta az ereimet, benne volt a véremben.

A lényeg azonban számomra az álomhatás volt. Másfél hete nem fogyasztottam álomnövényeket, ez meg is látszott csillapuló, majd búcsút intő álmaimon. Elmúlt éjjel azonban erős álmom volt, ráadásul furán többszintű: álmomban macskamentával kísérleteztem (tehát folytattam az ébrenléti kísérletezést), aztán elaludtam, és sikerült misztikus álmokat látnom. Az első felébredés a kettős szint miatt kissé összezavart, de aztán felfogtam, hogy még álmodom, és aludtam tovább, immár normál tematikájú álmokkal. Nem intenzíven erotikus álmok jöttek, mint amiről macskamentával kapcsolatban olvastam, de legalább emlékeztem rájuk, amikor másodszor, úgymond rendesen is felébredtem.

Annyira nem vésődtek be a memóriámba az álmok, mint a Zacatechichi-nél szoktak, meg a kettős álomszint miatt a misztikusakat sajna nem is tudtam lejegyezni, de izgalmas kísérletek várnak rám a különféle álomnövények összefőzésével, az biztos.

Nyugodt szívvel mondhatom, hogy megérte kipróbálni, és bármikor szívesebben pöfékelek el egy macskamenta-cigarettát, mint egy hagyományost, mert a dohányt nem annyira szeretem.

Kiegészítés:
Másnap végig éreztem a fejemben némi enyhe emlékét az előző napi erőteljes macskamentázásnak. Úgy döntöttem hát, hogy aznap nem fogyasztok, ittam viszont egy sokáig áztatott citromfű teát, de nem tudom, ez mennyiben befolyásolta álmaimat.
Sikerült ugyanis átélnem az utóbbi idők egyik legizgalmasabb okkult-misztikus álmát. Ha most nem is aludtam el álmomban, de alkalmaztam egy teleportációs technikát, ami ugyanúgy, mint az álom, ismeretlen helyre vitt. Ezen a helyen zajlott a cselekmény, a város neve, a helyszín, és sok minden más is rendesen beleégett az emlékezetembe, ébredés után egy órával is simán és részletesen le tudtam jegyezni a történteket. Álmomban meglehetősen tudatos voltam, szerezni akartam bizonyítékot az eseményekkel kapcsolatban stb. Mivel azonban ismét két szinttel voltam mélyebben az ébrenléti tudatosságnál, eléggé meglepett, hogy az álomvégi visszateleportálás nem az álomvalóságba, hanem az ébrenlétbe hozott vissza. Igazán kiváló álomportya volt, de mindenképpen további kísérletek szükségesek a citromfű szerepének tisztázására. Hatásos-e az álmokra önmagában is, vagy csak ebben a kombinációban működik jól együtt az ismerten álomnövény macskamentával.

1 komment

Címkék: relax citromfű calea zacatechichi könnyű hallucinogén macskamenta álomnövény dohányhelyettesítő

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr513312970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheOverseer 2013.02.12. 21:32:17

Milyen íze van a macskamentának cigarettaként? Kaparós-kellemetlen vagy jó füstje van? Tennék vele egy próbát, na meg mostanában elég erős dohányos vagyok (sajnos), de azért örülnék, ha tudnám, mire számítsak. :)
süti beállítások módosítása