HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Kratom, aztán alkohol, aztán macskamenta

2009.11.30. 11:55 pszichoaktiv

Na, ez úgy kezdődött, hogy buli előtt fél órával 3 gramm Maeng Da Kratom, hogy mire alkoholizálni kezdek, már hasson. Így is volt, igen kellemesen éreztem magam, aztán hazamenés, és pár óra múlva, még simán a fejemben az alkohollal, de már józanul főztem egy nemrég beszerzett, nagyon finomra őrölt macskamentából teát. 10 grammot forraltam úgy 10-15 percig, aztán jeget bele, és megittam, majd kb. fél óra múlva aludni tértem. Érdekes állapotra eszméltem:
Csukva volt a szemem, az elmém pedig hullámzott: hol kibukkantam a "józanság határa" fölé, hol pedig elmerültem a kellemesen erős, talán kábulatként jellemezhető állapotba. Talán olyan párpercnyi időközökkel bukkantam fel, hogy aztán, mintha valamiféle "szellemi levegőt" vettem volna, ismét alámerüljek. Kifejezetten ilyen víz fölé, víz alá érzés volt, talán az érzékek ritmikus letompulása, kiélesedése miatt is.

Azt hiszem, a legközelebbi kísérletem egy ilyen forró macskamenta-por teával felöntött kratompor belöttyintése lesz...

Szólj hozzá!

Címkék: alkohol kábulat mitragyna speciosa kratom macskamenta

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr553313062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása