HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Citromfű

2009.11.30. 15:50 pszichoaktiv

A múltkor főztem egy 10 grammos teát citromfűből, és valóban adott egyfajta relax zsongást, vagy hogy is nevezzem ezt az érzést. Viszonylag lassan fejti ki hatását, szerintem megvolt egy óra is, mire rendesen érezni kezdtem. Kellemes volt, meg ott volt a tudat, hogy van az ember fejében valami :)

Tegnap gondoltam, megnézem ugyanezt 20 grammal, biztos még erősebb lesz. Hát kétszer bíz nem volt erősebb, de valamivel azért igen.

Ez tényleg egy enyhe relax-növény, és meg kéne még próbálnom elszívni, hogy úgy mit ad. Olcsónak igen olcsó, meg vannak gyógyhatásai is, szóval bekerül a házi repertoárba, de valószínűleg adalékként fogom inkább alkalmazni, mint önmagában, mert ha más, erősebb herbáknak tud adni még egy löketet, az izgalmasabb felhasználási terület.

Kieg.:
Na, úgy alakult, hogy egy családtagnak szüksége volt valami teljesen ártalmatlan, könnyebb, de azért hatásos stresszoldóra, nyugtatóra, kedélyjavítóra. Hát, legyen akkor a citromfű. 20g ledarált, száraz, de nem évek óta álló ág és levélzet, két személyre - nyilván én is ittam abból, amit főztem. Most úgy kezdtem, hogy hideg vizet forraltam, benne a darálmánnyal, és amikor megrottyant, lekapcsoltam. Textil teaszűrővel leszűrtem, aztán kettéöntöttem, és jéggel ihatóra hűtöttem. Szóval 1 főre 10g citromfű teája jutott.
Mivel jó pár órával előtte fogyasztottam 5,5g Bali Kratomot, megnézhettem, mit csinál a már kifejlett, és még tartó Kratom-örömmel/nyugival. Nos, a Kratom lefutását ezt kellemes módon, lassan átalakítja, áthajlítja a már ismert citromfű-nyugalommá, relaxszá. Szóval nekem bejött, kitolta így az időtartamot.
A másik fél pedig produkált némi ismert fizikai tünetet - izzadás -, majd jött a beígért relax. Szóval a citromfű-teám nem csak nálam szerepel jól. Rohadt jó érzés ám segíteni :)

Szólj hozzá!

Címkék: relax citromfű kratom

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr93312982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása