HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Yohimbe

2009.11.30. 13:14 pszichoaktiv

Olvastam, hogy a yohimbe könnyű hallucinogén, így hát ki is próbáltam. Először alaposan utánajártam az adagolásnak, meg láttam azt is, hogy enyhe, rövidtávú MAO-gátló.

Első kísérletem a MAO-gátlás kockázatának ismerete ellenére jól bekávézva, némi csoki után történt, ezeket ugye mind nem kéne fogyasztani ilyenkor, meg még egyéb dolgokat sem, de semmiféle ebből eredő probléma nem jelentkezett (hallottam olyat is, hogy testépítők kávéval együtt fogyasztják).
Az első adag két teáskanál (azaz 3 gramm) kéregpor 10-15 percig bögrényi vízzel főzött teája volt, amit aztán leszűrtem, és a növényi anyagot ki is facsartam, majd jégkockákkal lehűtöttem a teát és megittam. (Ezt írták valahol minimál adagnak, ezért kezdtem innen.)
Fél órán belül jött is a könnyű "high" érzés, ami ilyen növények fogyasztásakor jönni szokott, tapasztaltam már ilyesmit Kék Lótusznál és egyéb növényeknél is. Nálam ez nem sokban különbözik, érzed a fejedben, hogy van valami, és ez nem egy rossz érzés.
Ezen hatásoknál azonban sokkal kifejezettebben jelentkezett az afrodiziáló hatás. Hát, áll a zászló tőle, szinte spontán is - na jó, azért legalább egy pajzán gondolat kell hozzá nálam ennél az adagnál :)) Szóval rendben, a leírások nem hazudtak, ez tényleg afrodiziákum.
A szívemmel ugyan nincs semmi baj, de hevesebben vert, pedig ennél az adagnál nem vártam ilyesmit. Mondjuk én egy olyan alkat vagyok, hogy könnyen elkezd dobogni a szívem mindenféle dolgoktól, pl. egy komolyabb kávé is elég hozzá, ha fáradt vagyok. Szóval éreztem, hogy nekem a yohimbe kisebb dózisban is elég lesz. Meg azt is tapasztaltam, hogy fázni kezdtem. Utánanéztem alaposabban, mire jó a yohimbe - mert hát ugye alapvetően gyógynövény -, és azt találtam, hogy többek közt lázcsillapító hatású is. Ja, akkor ezért fáztam, nem a fűtéssel van gond.

Másnap már csak 1,5 grammal próbálkoztam, viszont jól becitromléztem a teát, mert olvastam, hogy az lágyítja, egyben fokozza a hatást. Eredmény: még mindig afrodiziákum, még mindig beállok tőle némileg, és még mindig jön a fázás.

A következő kísérlet 1 gramm citromos, fél bögrényi yohimbe-teával történt, és a beállás, amit magas dózisokra írnak amúgy, már elmaradt, de az afrodiziálás és a kismértékű fázékonyság még mindig megvan.

Kíváncsi vagyok, meddig kell lemennem, hogy ne legyen fázás, és hogy akkor van-e még afrodiziálás. A legközelebbi adag már csak fél gramm lesz.

A legutóbbi kísérlet:
Fél gramm yohimbe 15 percig főzve némi citromlével (kb. 1-2 kiskanál) kellemesen enyhe zsongást hozott (erre már nem is számítottam), még érezhető afrodiziáló hatással. Fázás és szívdobogás már csak annyira enyhén, hogy nem is zavaró. Azt hiszem, számomra ez a megfelelő adag. Hát anyagilag nem vág földhöz :)

Igen Fontos!
A különböző Yohimbe szállítmányok különböző erősségű kérget tartalmazhatnak, ezért az első próbát nagyon kevéssel, legfeljebb fél grammal kezdem.

Szólj hozzá!

Címkék: afrodiziákum yohimbe könnyű hallucinogén

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr793312949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása