HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Salvia divinorum: Szárított levelek fogyasztása – II. rész

2008.11.30. 13:56 pszichoaktiv

Üdv!
Tegnap beszéltem egy sráccal, aki pont ugyanazzal a szárított, mexikói Salvia levéllel kísérletezik, amivel én is szoktam. Mondtam neki, hogy nekem a rágás nem működött, mire ő elmesélte, hogy neki attól egy két és fél órás (haverok mérték az időt), fölöttes énnel kommunikálós, beszélgetős, univerzumba, különböző bolygókra eljutós, iszonyú jó Salvia-tripje sikeredett.
A kulcsszó az időtartam! Én a száraz levelek rágását úgy húsz perc, fél óra után feladtam, ő meg elmesélte, hogy pont innentől kezdett el neki hatni. A sok nyálat kiköpni nem szabad, ami elég nehéz, és a saját nyáladdal kell közben öblögetni, de nagyon megéri. Kitűnő beszámolót adott, úgyhogy muszáj leszek én is nekiállni egyszer ennek a "hosszú módszer"-nek is.

Egy kis kiegészítés szükségeltetik, mert tegnap rászántam magam, és kipróbáltam a Bali szigeteki Salviát teában. Ha már cigiből is működik pár embernek, hátha így is:
Ledaráltam 5 gramm száraz Salvia levelet és leforráztam fél liter tényleg forró vízzel. Hagytam állni, amíg ihatóvá válik, és akkor lehúztam, majdnem az egészet. Mert csak ekkor jutott eszembe, hogy jó, jó, hallottam már olyat, hogy teában is beüt a szerencséseknek, de lehet, sőt, valószínű, hogy nem csak úgy lehúzták, hanem kortyolgatták, öblögettek vele. Na, az utolsó két korttyal már ezt tettem, aztán bele is merültem az olvasásba, úgyhogy csak akkor vettem észre, hogy van valami, amikor a szokásos fizikai tünet, a légzéslassulás beállt. Mozdítom a fejem, érzem abban is. És kb. eddig jutottam, de ez is több, mint amire számítottam. Volt Salvia hatás, még ha igen enyhe is.
Legközelebb megnézem, mi van, ha tényleg öblögetve kortyolgatom el.

Szólj hozzá!

Címkék: salvia divinorum

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr313312946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása