HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Red Vein Thai Kratom

2009.11.30. 15:22 pszichoaktiv

Na, ezt is már régóta tervezgetem, hiszen stimulánsi hírben áll, és a vörös erű állítólag jobb, mint a sima Thai Kratom, de ezt a nézetet nem mindenki osztja. Ezen nem is rugózom, inkább megkóstoltam, és próbálkozgattam vele így is, úgy is:

1: 7 gramm önmagában, leforrázva, lenyelve. Hát tényleg más, mint a Bali Kratom, mert ez nem euforiáns, hanem valóban inkább éberebbé, tevékenyebbé tesz. Szellemileg meg lehet vele könnyíteni, fizikailag pedig meg lehet gyorsítani az olyan nemszeretem melókat, mint takarítás meg egyéb házimunkák. Tanuláshoz, szellemi munkához még nem néztem. A Kratom hatása végig érezhető a fejben, végig tudom, hogy van bennem, tüdüttüttű, van bennem valamiii :)

2: 10 gramm utána alkohol: Nem egy nagy ötlet. Míg a Bali Kratomnál ez hozza elő az eufóriát, ennél a típusnál semmit nem ad hozzá az érzéshez, sokkal inkább párhuzamosan létezik vele. Szóval egyrészt van a tevékenység, meg van az alkoholizált állapot, és egy szorgalmas részeg sok bajt okozhat, én megúsztam kisebb elírásokkal, ilyesmivel, de nem is ittam eleget egy rendesebb apokalipszishez, amihez pedig a Kratomnak köszönhetően kellően aktívnak éreztem magam, simán levezényeltem volna azt is :))

3: Főzőcske 10 grammal: két és fél óra "rotyogtatás" :) aztán csak a lé elfogyasztása. Jó volt, de semmi különös új élmény, nem vagyok lusta pár dologhoz, amire amúgy rá se bírok nézni, szükség van rá, hát sürgök-forgok anélkül, hogy utálnám a dolgot, de tisztán érzem, hogy ez egyáltalán nem én vagyok, ez a házitündérkedés elég idegen tőlem :))

4: Áll előttem egy kemény délután, úgyhogy megnézzük mit csinál 7 gramm kávéval leforrázva. Majd este elmesélem :)
Na szóval: a Bali Kratommal közös pontja a Thai Kratomnak, hogy türelmet ad olyan dolgokhoz, amiktől egyébként elég gyorsan fel tudd forrni az agyvizem. A különbség annyi, hogy a Bali kratomos türelem vidám, eufórikus úton oldja ezt meg, tehát "csinálom, mindegy is, mit, mert tök jól érzem magam közben", a Thai kratomos meg ilyen aktivizálósabb, szóval "csinálom, mert bennem van a lendület, és ha valamikor, akkor most fogom végigcsinálni". Ez két különböző attitűd, és a Bali-féle hozzáállás valamivel hangsúlyosabb számomra. Mindenesetre mindkettővel órákon keresztül tud az ember máshogy viszonyulni a dolgokhoz.

Szólj hozzá!

Címkék: koffein alkohol mitragyna speciosa kratom stimuláns

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr813313013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása