HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Kanna

2009.11.30. 08:21 pszichoaktiv

Magyarul kicsit vicces, de ez a közismert neve a Sceletium Tortuosum-nak. Már régóta "piszkál" ez a növény, de még nem próbáltam ki, most érkezett el az idő.
Fogyasztják sokféle módon: Elszívják, elrágcsálják, teának készítik el stb. Szépen el fogom itt sorolni a fogyasztási módokat, ahogy rendre kipróbálom. Fűturbózásra is használják, de az nem az én területem.

1. Van a rágás, aminek por formátumú afrikai Kanna esetén egyik hatásos módszere az, hogy egy előrágott és szétlapított rágógumipalacsintába betölt az ember első próba gyanánt 0,1 grammnyit. Most nem követtem el a szokásos szentségtörést, hogy egyből magasabb adaggal kezdek, mert azt mondják, Kannából már jócskán elég lehet a 0,25 g, de rágcsálásnál kezdjünk csak 0,1-gyel, hogy körvonalazódjon az ember személyes toleranciája.
Nos, a Kanna 0,1g adagban már kifejezetten hatásos és kellemes, hangulatfokozói hatása egyértelmű. 20 perccel a rágózás kezdete után kezdtem el érezni, és kitartott úgy pár óráig. Bejön!! Már rég ki kellett volna próbálnom.

2. Egyik kissé fáradtan értem haza, de semmi különös, csináltam is a kávét, hogy koffeinnel meg aranygyökér-kivonattal felfrissüljek az otthoni melóhoz. Hirtelen ötlettől vezérelve a forró kávéval leöntöttem 0,25g Kannát, és úgy ittam a kávét. Az eredmény nem igazán szolgált örömömre: Olyan alvási kényszer jött rám, hogy alig tudtam nyitva tartani a szemem, egy fél órára el is dőltem, nagy nehezen ébrtedtem csak fel utána, és munkaügyileg az a nap már agyon volt csapva, túl hulla voltam hozzá. Ez a kombó nem volt az igazi, azt kell mondjam :))

3. 0,2 g rágása reggel, a rágógumis módszerrel, az első alkalomhoz hasonlóan, kellemesen érzem az agyamban, tetszik.

4. Kis fémpipából fogyasztva 0,1 gramm alatti mennyiség is nagyon kellemesen hatásos. Szerintem maradok ennél :) Két ilyen között ittam 3 dl bort, nagyon jó a közérzetem, de lehet, hogy holnap fájni fog a fejem :) Legalábbis van, akinek az alkoholos fogyasztás megfájdítja.

5. Hehe, volt egy jó: Ma reggel arra ébredtem, hogy rendkívül élénk, hosszú történetű álmom volt, ugyan semmi misztikum, de teljesen tisztán voltak dallamok, zenék, úgy, hogy ébredés után le is tudtam volna kottázni őket, ha tudnék olyat - de az csak elég nyögvenyelősen megy nekem. És nem ittam előtte Zacatechichi-t, se Aranygyökeret, se más álomnövényt, úgyhogy már épp kezdtem vidulni, hogy visszatér lassan a gyermekkorombéli álomképesség - szerintem még némi büszke pír is színeze az arcomat -, de aztán eszembe jutott, hogy este elpöfékeltem némi Kannát, bekóstolási céllal... :)) Nem tudom, hogy eddig miért élt úgy tudat alatt az agyamban, hogy álmodni csak megevett/megivott herbától lehet, most mindenesetre egyértelmű, hogy az elszívott Kanna igen szép álmomélményt tud produkálni.

6. Pár napig nem fogyasztottam Aranygyökeret, hogy kimenjen a hatása. Ezután Kanna tinktúrát fogyasztottam, egy kávéskanálnyit. Az eredmény:
Olyan álomhelyzetet állított elő az agyam, ami esetleg az életben is előfordulhat, és nem épp egyszerű: választani kellett. Hogy miben, az lényegtelen, viszont az életben, ha lesz ilyen, gyorsan, minden habozás nélkül kell menjen, ez egy olyan jellegű szituáció volt. És nem könnyű ám a választás néha! Álmomban azonban, kb. mint egy videófilmet, szüneteltetni tudtam a cselekményt, meghánytam-vetettem magamban a dolgokat, aztán nyomtam egy PLAY-t, azaz ment tovább az álom :) Így reggel már tudom, hogyan cselekednék, hogy lenne a helyes, ami persze már az elején egyértelmű volt, és az életben is így döntenék, de csak álmomban értettem meg pontosan, hogy milyen fontos tud lenni a feltétlen, habozás nélküli kiállás. Kb., mint ahogy nem nyögve-nyelve, "na jó, egye-fene, legyen így, ha máshogy nem megy" alapon állsz ki egy jóbarátért vagy családtagért, hanem magától értetődően, minden késedelem nélkül. Ilyen jellegű szituációknál az egész jövőt meghatározhatja nemcsak a döntés, hanem annak szívből jövő egyértelműsége is. Ez egy tanító álom volt, magabiztosságra, nyíltságra, az értékrendemmel való tisztában létre nevelt.

2 komment

Címkék: fogyás relax kanna meditatív álomnövény dohányhelyettesítő stimuláns természetes antidepresszáns sceletium tortuosum

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr313313009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

josef222 2012.03.03. 12:08:19

Én szippantással próbálkoztam. Kifejezetten hatásos volt, de sajnos nagyon fájt az orromban. Úgyhogy azthiszem én maradok a cigis módnál. Azt szeretném kérdezni, hogy te honnan vetted a tiedet? Én vaterán vettem innen:

epitkezes-otthon.vatera.hu/kert_mezogazdasag/egyeb/1_gramm_szaritott_sceletium_tortuosum_kanna_1558592390.html

Hatásos, volt, de szeretnék más fajtákat is kipróbálni. Vagy ebből csak ez az egy fajta létezik?

Pszichoaktív 2014.01.23. 09:32:15

a herbognosis@gmail.com-ra írhatsz ilyesmivel kapcsolatban
süti beállítások módosítása