HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Aranygyökér

2009.11.30. 01:02 pszichoaktiv

Na, ez remek növény, gyakorlatilag csak gyógyító hatásai vannak. A szellemi kapacitást, azaz a koncentrációs képességet és a memóriát is erősíti, így ha az ember épp lefekvés előtt veszi be, akkor ezek a hatások az alvás ideje alatt tetőznek. Eddig túl vagyok jó pár kapszulás kísérleten, és azt tapasztaltam, hogy 3 kapszula már hat, de a 4 az igazi. Többel még nem próbáltam, mert így is mindig volt hatás. Teában eddig 5 grammal próbálkoztam, ami működött, de most egy citromlés főzés következik majd, a jobb alkaloidakioldás végett. Kíváncsi vagyok, mennyi kell, hogy elérje a 4 kapszula hatását.

No de milyen is ez az álomélmény? Különbözik a Calea Zacatechichitől, mert itt nem rakódik rá spirituális, misztikus plusz, hanem az ember "csak" a saját elméjével szembesül. Azt hitted, hogy már rég kiverted a fejedből azt a régi konfliktust? Hát most kiderülhet, hogy még mindig azon rágódsz. Mit ragadott meg az agyad napközben, amit észre se vettél? Majd meglátod. És a többi, és a többi.
Történetek is vannak azért, de kevesebb az "irreális" elem. Volt persze, hogy sikerült Albrecht Dürerrel egy vasúti kocsiban utazni, és az egyikünk kapott is tőle autogramot, de valahogy mégis inkább az álom kidolgozottsága volt a lényeg: a sínek, a vezetékek, a fények és az emberek, meg a hozzájuk fűződő viszonyok.
Arra jutottam, hogy kiváló önismereti segédlet, az ember felderítheti a saját világát, és ez nem kis dolog. Meg aztán van az a szibériai mondás, hogy aki az aranygyökér teáját issza, az száz évig él. Úgy tűnik, ezzel csak nyerhetek :) 

Családom több tagja is nekiállt Aranygyökeret szedni, mondjuk ők nem álmodni akarnak, hanem egészséget. Így hát két olyan eset is történt az elmúlt hetekben, hogy makacs, múlni nem akaró megfázásra a beteg bevesz két kapszulát, másnap meg gyógyultan ébred. Azért nagy érzés tud lenni, hogy az ember segít a másikon. Én azonban nem szoktam beteg lenni (kop-kop-kop), úgyhogy továbbra is esti frissességet és élénk éjszakai álmokat kapok a növénytől.
Ma éjjel pl. megterveztem egy szétvágható-átrendezhető képernyőjű notebookot álmomban, ami akkor nagyon tetszett is, de aztán felébredve átgondoltam, hogy ez azért elég nagy baromság :D Mindenesetre érdekes volt. Meg voltak még más történetek is, persze.

Szólj hozzá!

Címkék: álomnövény aranygyökér

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr123312960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása