HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Silene Capensis - avagy az álomgyökér végre bizalmába fogad

2008.11.30. 11:14 pszichoaktiv

Írtam korábban, hogy hiába próbálkozom az álomgyökérrel, semmi hatása. Igazság szerint már le is tettem a dologról, mert a bátor dózisemelés csak kiadós wc-n ücsörgést eredményezett - ahogy arra figyelmeztettek is a leírások -, álomhatásban továbbra se mutatkozott semmi. Valójában már csak azért próbálkoztam, mert volt még az anyagból, akkor meg miért is ne. Több használati útmutatót is olvastam a neten, itt most azt adom közre, amelyikkel végre hatást értem el - persze ezzel sem elsőre. Alaposan kiegészítem kevésbé lényeges infókkal, mert a lényeg talán a részletekben rejtezik:

Ébredés után fogmosás, odafigyelve, hogy a fogkrémet ne nyeljem le. Alapos szájöblítés, hogy ne maradjon fogkrém-lé, amit később esetleg lenyelhetek. A már előzőleg porrá őrölt álomgyökérből egy fél teáskanálnyit használok fel, ami nálam azt jelentette, hogy a teáskanál a pereméig tele van, sőt, enyhén, de tényleg csak enyhén, még púpos is. (Majd lemérem, hogy ez végül is hány gramm volt.) Egy kávéscsészébe szórom a port, majd leöntöm forró vízzel. A főzetet az elején felkeverem, azán hagyom hűlni. Mivel a kávéscsészébe nem sok víz fér, viszonylag rövid időn belül fogyasztható hőmérsékletűre hűl. Nem sietem el a dolgot, nem akarom leforrázni a torkom. A főzetet éhgyomorra, a porral együtt nyelem le, az üledék utolsó kis darabkáját is beküldöm a pohárba töltött hideg vízzel. Ízre teljesen semleges, úgyhogy ezzel nincs gond.

Kb. egy óra múlva már túl éhes vagyok ahhoz, hogy több időt adjak az alkaloidok felszívódására. Eszem két tésztába tekert virslit, aztán napközben semmit. Meló után egy sörözőben leszalad három sör és pár szál cigit is elszívok. Hazatérve normál hideg vacsora, kifli, vaj, sajt, fevágott, zöldséget elfelejtek enni hozzá. Némi csoki, szörp. Mivel kávét elfelejtettem inni, sört viszont nem, korán elálmosodom, 10-kor már alszom. Nyolc óra alvás után arra ébredek, hogy rendkívül hosszú, igen érdekes álmom volt, egy jósnő-szerű illetővel beszélgettem sokáig, aki mutatott nekem érdekes dolgokat. Tisztán érzem, hogy ez végre álomgyökér hatás, az álom tisztasága, intenzitása, témája nyilvánvalóvá teszi ezt. Visszaalszom, és még egy álom jön, bár ez már kevésbé érdekes.

Hát ennyi. Végre volt hatás, úgyhogy további kísérletek várhatók. Lehetséges, hogy a szervezetnek ismerkednie, próbálkoznia kell egyes növényekkel, ha először nem jelentkezik az evárható hatás.
Továbbá azt hittem, a sörből felvett alkohol gátolja majd a hatást, ahogy a Calea Zacatechichi esetében ez nálam rendszerint megfigyelhető. Jó hír, hogy ennél a növénynél ez nem zavar be :)

Szólj hozzá!

Címkék: silene capensis álomgyökér

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr163312937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása