HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Kori álomvárosa

2008.11.30. 15:09 pszichoaktiv

Aki olvasott Lovecraftot, annak felderenghetett valami a címet olvasva. Én olvastam, és foglalkoztatta is a képzeletemet egy álombéli város létének lehetősége, főleg, hogy pszichedelikus élménybeszámolókat olvasva szintén találkoztam ilyen városok leírásával. Vannak olyan beszámolók, amikben az ilyen városba tanulni érkezik az önjelölt sámántanonc, vagyis tanításokat kap. Mégsem tartom saját városélményemet ilyennek.

Azon az estén ugyanis, amikor elfogyasztottam a 4 hónap és 4 nap óta naponta, gondosan felrázogatott 70%-os abszinttal kioldott Calea Zacatechichi tinktúrát, majd az alapját képező 16 gramm növényporból teát főztem, amit szintén megittam, épp egy fura kérdés foglalkoztatott: Ha születne egy igazi, hiteles spirituális vezető, hogyan érvényesülhetne a mai viszonyok között? A szakrális királyság fölött már eljárt az idő, a vallásalapítás meg elcsépelt eszköz, elveszne a sok más mozgalom között. Nem jutottam eredményre, és szerintem ennek köszönhetően jutottam el Kori városába.
Álmom szerint Kori egy kortárs spirituális vezető volt, aki azt a megoldást találta a kérdésemre, hogy alapított egy várost, ahova az őt követők költöztek. Ez persze nem újdonság, Amerikában számos ilyen városalapítás történt, ha jól tudom, mégis el kellett aludnom ahhoz, hogy eszembe jusson ez a megoldás.
A némileg keleties architektúrájú város egy folyó két oldalára épült, a vízen hat-hét híd ívelt keresztül. A lenyugvóban lévő nap miatt az ég kékjének sötétülő árnyalatait kiválóan szétválasztották ezek a hidak, mert volt egy hely, ahonnan az összeset látni lehetett, hátterükül innen csak az ég szolgált.
Valakit keresve érkeztem a titokzatos, nyüzsgő városba, és egy kocsma pincérénél érdeklődtem a helyi viszonyok felől.
Álmomban tudatában voltam, hogy ezt a várost egy Kori nevű ember alapította, az ő "vallása" és követői adják a város lényegét, a közigazgatás is hagyományosan az ő kezükben van, és hogy a város lassan a "Jósok városa" néven épült be a köztudatba. A médiának köszönhetően egyfajta ezoterikus Las Vegas-szá fejlődött, ha valaki akart valamit a szellemvilágtól, vagy valami ezoterikus, okkult témájú ügye volt, csak leruccant ebbe a városba, és próbált egy hiteles hozzáértőt találni. Mert bár volt ott sok kontár és sarlatán, de igazi sámánokat és hasonszőrűeket is vonzott a hely. Az idegenforgalomból élt a nyüzsgő város, és így olyanoknak is megélhetést nyújtott, akik kiszorultak ebből a mai rohanó, számukra túl modern világból. Régi foglalkozások, kétkezi szakmák támadtak fel itt.

Az a legszebb, hogy ez a modell szerintem simán megállná a helyét, működhetne ilyen város a valóságban is.

Szólj hozzá!

Címkék: calea zacatechichi

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr373312942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása