HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Óegyiptomi recept: Bor Kék Lótusz ágyon

2008.11.30. 01:28 pszichoaktiv

Korábban írtam, hogy a Kék Lótusz nem jött be, se teában, se elpipázva. Vagyis teában bejött, de csak ízre, meg kiváltott némi nyugalmat. Az illata egyébként csodálatos, és ezzel nem hiszem, hogy túlzok. Az utóbbi idők legemlékezetesebb illata számomra. Viszont semmiféle különleges hatás nem jelentkezett, pedig a netes beszámolók alapján akár még be is placebózhattam volna magamnak. (Van amúgy egy olyan infóm, hogy pipázni nem a Kék, hanem a Fekete Lótuszt kellene, annak is a gubáit, és az adja a hatást.)
Ekkor került a képbe az óegyiptomi bor-recept, miszerint pár hétre áztassunk fehér borba Kék Lótuszt, ami majd úgymond felerősíti, kiegészíti az alkohol hatásait. Konkrét receptet is láttam, ahol egy liter borba áztattak 20 gramm Kék Lótuszt, és elfogyasztása után alvás közben kopogás-, illetve suttogás-szerű hanghatások jelentkeztek, felébredéssel egybekötve.
Én kb. 1 hónapig áztattam 20 gramm darálmányt 7 dl borban, naponta felrázva. Aztán leszűrtem, és a maradék növényi masszát kifacsartam. Ami a facsarásból lecsurgott, megittam. A maradék növényi masszából először teát csináltam, amit megittam. Aztán ugyanennek a masszának a jó részét átküldtem kávéfőzőn, ami hiba volt, mert az egész átrotyogott a szűrőn, és majdnem a falon kötött ki. Sebaj, megittam, és a maradékot még egyszer leforráztam. Azt is megittam. Jeget persze alkalmaztam közben, hogy mindez ne tartson túl soká.
Szóval úgy éreztem, hogy a bor leöntése utáni anyaggal szinte mindent megtettem, hogy kinyerjem belőle, amit még tartogat - meg mondjuk nem ettem. Na, mindezek után valóban jelentkezett hatás. Nem igazán erős, de tagadhatatlanul több és jobb, mint ami abból a kevéske borból telt volna. Kratom-szerű volt, ha mindenképpen hasonlítgatni akarnám.

Ezen hatások elmúlta után megittam az összes, még az elején leöntött bort, kevéssel több, mint fél litert. Eltelt egy óra, de csak némi boros zsongás volt, az előbbi plusz nem jelentkezett.
Aztán eltelt még több idő, és a hatások elmaradtak, alvás közben sem jelentkeztek hanghatások.

A növény további kísérletekre mindenképpen érdemes, mivel tudott pszichoaktív hatást produkálni.

Ráadásul azóta megtudtam, hogy a redesebb hatások 20 grammnál kezdődnek, és valóban, egy 30 grammból főzött teánál mindenféle alkoholos plusz nélkül is észleltem hatást.

Na, még egy kis kiegészítés: A napokban ittam teát 5 grammból, relaxációs célzattal. Kicsit túlvállaltam magam, és egy kis nyugalmat akartam a rohanásban. Annyira jól bevált, hogy meg is lepődtem. A szervezet valóban tanulhatja ezeket az anyagokat, mert egy olyan nyugis-zsongós állapotba kerültem, amiből ha ki kellett szakadnom valamilyen tevékenység miatt, akkor nyugodtan megtehettem, és utána kellemesen visszasüppedhettem ugyanebbe az állapotba. Legalább egy órán át tartott ez az állapot, de inkább tovább. Szóval 5 gramm is lehet elég.
Bárcsak tudnám, pontosan minek a függvénye ez. Lehet, hogy csak az általános fáradtsággal kombinálva volt ez az érdekes hatás? Ha kiderítem, megírom.

Szólj hozzá!

Címkék: alkohol kék lótusz

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr353312931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása