HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Kratom szárak és erek

2010.11.30. 12:00 pszichoaktiv

Bizonyos időközönként muszáj vagyok beszerezni valami új típusú kratomot, mert az egyik kedvenc növényem, és hajt a kíváncsiság, hogy mit tud még, amit én nem :) Mostanában tűnt fel a kratom szárak-erek porításával nyert elegy, már teszteltem is egyszer, s bár nem tudok még az elkövetkező időkről biztosat állítani, de azt hiszem, hogy ez még a light vein indo-nál is jobban tetszik. Önmagában elég volt 5 gramm ahhoz, hogy jó pár órára remekül érezzem magam. Intenzív, és tényleg hosszú ideig tart.
Felmerül a kérdés, hogy miért is van ez? Nos, a szárak és az erek elméletileg alacsonyabb alkaloidasűrűségűek, ezért van, amikor direkt ki is szedik a levélből porítás előtt, így nyernek olyan intenzív koncentrációjú porokat, mint pl. az Erezetlen Thai. A szárak s erek rostjai keményebbek, így hosszabb ideig tart a kioldódás, tehát lassabban fut fel, de órákkal tovább is tart. Ráadásul más az alkaloidaprofil, így mindenképpen ki kellett próbálnom. Hát most megvolt, a lassabb felfutás nem is annyira lassú, gondoltam, de azán rájöttem, hogy lassú ez, csakhogy a csúcson intenzívebb a hatás, pedig alacsonyabbra számítottam. Gyanítom, a vegyes összetételű erezetbe azért jó erős fajtákét keverik főleg, hogy piacképes legyen a termék. Vélhetőleg a jóval drágább kratomok melléktermékeként keletkező anyag van itt feldolgozva, így olcsón kínálnak minőséget, ami mindkét félnek jó.
Szóval a véleményem pozitív, sőt. Alkoholt még nem próbáltam rá, de ma este az is meglesz :))

Szólj hozzá!

Címkék: relax nyugtató eufória meditatív mitragyna speciosa kratom természetes antidepresszáns

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr63313094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása