HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Egy friss jó álom, meg egy pár napos rémálom

2010.11.30. 10:24 pszichoaktiv

Én kifejezetten szeretem az Aranygyökér kivonatot, mert egyszerű csak úgy bekapni a kapszulát, nem kell bajlódni a teával. Több napja ért már az elhatározás, hogy hagyok magamnak vagy 9 órát alvásra, mert eléggé kimerültem. Tegnap eljött az ideje, kapszula be, alvás. Az éjszaka első fele elég hánykolódósan telt, mert sajna egy hete meghúztam a hátamat, és hiába csontkovács meg torna, nem múlik a fájdalom, sőt, fel is ébreszt. Na sebaj, pár óra alatt annyira kifáradok ebben, hogy már ez se tud felébreszteni, jönnek is az álmok.
Volt egy kísérleteimmel kapcsolatos, tanító jellegű álom, de ezt felébredve bizony felül kellett bírálnom, könyörtelenebbül fogalmazva: kémiailag jó nagy baromságnak tűnik az álmomban kapott infó, de majd utánagondolok még, hátha van benne értelmes darabka.
Aztán jött a főálom, ami igazán nagyszerű volt, mondhatnánk akció-roadmovie-nak is: Napsütéses erdei ösvények, a feleségemmel kirándultunk, kijutottunk egy aszfaltútra, ahol megálltunk pihenni, illetve én végre elővettem a sport-kerekesszékemet! Szerencsére nem szorulok ilyesmi használatára, és álmomban ez nem is segédeszköz volt, hanem kifejezetten sporteszköz. Az ember kinyitja, beleül, kezével meghajtja a kerekeket a szokásos módon, de ahhoz képest ez sokkal jobban gyorsul, tehát volt a szerkezetben valami rásegítés. Mint egy száguldó fotel, amivel a hegyi utakon is kiválóan lehet közlekedni, ha kell farolni is stb. Kiment az emelkedőn, nem estem vele pofára meredek lejtőkön, szóval remekül éreztem magam. Idős emberek kiránduló csoportjait hagytam le, szerpentineken ereszkedtem alá, az arcomba csapott a szél, és amikor kiszálltam belőle, csak összecsuktam, mint valami modern babakocsit. Volt egy városi jelenet is, ott is ezzel a szerkezettel eszetlenkedtem, nagyívű kanyarok, lépcsőn lefelé zötykölődés, ugratások, stb. Kurva jól szórakoztam, izgalmasan teltek a percek, és az idő is nagyon kellemes volt hozzá.
Nyilvánvaló, hogy tele van a tököm a téllel, hiányzik már a tavasz és az erdő és a sportolás :) de hogy ez ennyire színesen jött elő, és a kezemmel, az arcommal, mindenemmel éreztem az álmot, ez nagyon jót tett a lelkemnek.

Főleg azok után, amiket pár napja sikerült átélnem, amikor is - szintén aranygyökérrel tuningolt álomban - előjött a rettegős képlet: Elkövetek valami csúnyát, és a nyomozás egyre közelebb ér hozzám, szorul a hurok, úgymond. Akit álmomban meggyilkoltam, egy régi osztálytársam volt, nem is szokott eszembe jutni, de most valamiért megöltem. Ez persze álmomban is csak úgy eszembe jut, hogy ajjaj, ezért van ez az egész nyomozósdi, nem kellet volna, de most már nincs mit tenni, ki fog derülni stb. És az a legszebb, ha az ilyesmit kettes mélységű álomban sikerül álmodnod, mert ha innen fel is ébredsz a normál álomba, nem jön a megnyugvás, sőt, helyette ott a rémisztő tudat, hogy úristen, tényleg megtettem, és tényleg hatalmas szarban vagyok!
:) Nyilván van pár dolog, amit nem úgy csináltam az életemben, ahogy kellett volna, és ezek bizony tudnak kísérteni álmomban, Aranygyökérrel pedig jóval erősebben, de mégis úgy gondolom, nagyszerű növény ez:
Mióta használom, nem merem erőből kezelni az embereket, ahogy bizonyos esetekben lustaságból vagy hatékonysági okokból tettem. Nem merem, mert éjszaka jön a lelkiismeret, és ilyen, de ettől azért jellemzően kevésbé durva álmokban, de azért alaposan kioszt a napi balfaszságokkal kapcsolatban. Márpedig én ezek helyett izgalmas, élvezetes dolgokról szeretek álmodni, és bár a rémálmokat is szeretem, de nem ezeket az önmarcangolós fajtákat. Szóval, mióta van ez a növény, jobb ember vagyok, illetve próbálok lenni. Ezt nálam semmiféle világnézet, vallás stb. el nem tudta érni, de úgy tűnik, hogyha rákötöd egy erősítőre a lelkiismereted, és alaposan felhangosítod, akkor kénytelen vagy meghallani, hogy mit kéne máshogy csinálni, nem mások, hanem saját magad szerint!

A fenti okok miatt (és mert az Aranygyökér nagyon pozitív hatással van az egészségre, és semmilyen mennyiségben, kombinációban nem mutat toxikus hatást) ajánlom ezt a növényt mindenkinek, aki álmokat és lélektani fejlődést vár magától.

Szólj hozzá!

Címkék: kivonat álomnövény aranygyökér

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr163313086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása