HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Yopo stb.

2009.11.30. 14:48 pszichoaktiv

Na, ez se velem történt, de Yopo-ról még nem volt semmi, legyen már itt egy beszámoló, amit nemrég kaptam:

"Tegnapelőtt megálmodtam, hogy hatalmas gombák fognak nőni az udvarban, és ugyanolyan típusú álom volt ez, mint amikor azt álmodtam meg, hogy a salvia leveleket fog dobálni nagy tételben még az eleje felé... ott tartottam, hogy gombák... le is kajáltam őket, csak szeretem a gombákat, de nem hallucinogén gombák szoktak az udvarunkban nőni... felindultam az álmomon, hogy kaptam már megint valami jelet, és nem is volt olyan nagy kunszt (még ha teljesen be is jött)

Ez iménti ómen felcsigázott, és úgy döntöttem, hogy kell mára valami érdekes... salviás dobozka előkap, pipa megtölt, öngyújtó megbütyköl, szív >>> és húúha, rövid volt, de érdekes - lenntart lenntart lenntart, és egyszer csak nézem, mi van, közelebb kerültek a dolgok és furcsán beremegtek, aztán a következő pillanatban hátra vagyok dőlve az ágyamban, és röhögök, és addig nem tudtam abbahagyni, ameddig az időben lemaradt tudatmaradványaim utól nem értek (vagy valami iylesmi :D, ugyebár a tripek nem túl elmesélhetőek...)
 
Utána eszembe jutott, hogy van még yopo-m is, fogtam az egészet (amúgy abból el szokás használni egy körben egy egész grammot?!, főleg úgy, hogy most a salvia volt még csak a második, amit beéreztem (ugyebár a törperózsa az nagyon magas szintű érzéki kiélesedést adott és két qrva jó napot...)) aztán lemozsaraztam, de mivel olyan volt ez most, mint a szotyi, az előzővel ellentétben, ami korrekt száraz porlós volt (ehhez nem voltam elég bátor hogy korrekt adagot használjak és nem volt mellette szóadbikarbóna sem, amúgy egyik adagot sem pörköltem csak tűvel föltéptem a héjukat és letördeltem...), ezért mozsár után egy csomó ideig szenvedtem, hogy lepengézzem és raktam közé némi szódabikarbónát hogy kevésbé tapadjon és jobban belemásszon a kis buksimba... két szép utca>papírcső>orrba fölránt (sokat tubákoltam régen, szóval ezzel nálam nincs gond...)>>> aztán a szívem fölpörgött úgy, hogy aszittem kiesik (akárcsak egy korábbi, sikertelen salviázásnál), utána egy nagyon mély zsibbadás és egy igen komoly kaleidoszkópeffekt, ami kicsit később már nyitott szemmel is megmaradt közben torzultak jobbra-balra az alakok, 2-3 apró hányás (igyekeztem aznap nem enni előtte) aztán élvezkedtem tükörrel, hogy hogy változik az arcom:D a zeném összekutyulásával (nahjó ezt nem tudtam sem a salviánál, sem ennél, hogy a salviánál "elakadt a tű" a zenémben vagy sem, meg itt, hogy tényleg úgy kitekerték a számokat ahogy hallottam, mert rádiót hallgattam: HBR1.com - The Alien's Choice/Dream Factiry, ami a három rádiójuk közül egy ambientes), meg a törperózsa (már nagyobb 2 méternél a nagyobbik a kisebbik meg megállt teljesen :S) leveleit nézegettem, meg a falon a leopárdos pószteremet, ami hol medve, hol ember volt... amúgy a pupillám meglepett, hogy nem lett hihetetlenül hatalmas... és vagy másfél órát pörgött bennem a yopo...
 
a lényeg hogy határozottan remek volt mind2

Szólj hozzá!

Címkék: yopo

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr163313059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása