HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Skullcap

2009.11.30. 11:28 pszichoaktiv

Olvastam egy receptet, úgyhogy ledaráltam 25 gramm sisakvirágot, aztán leforráztam, és hagytam állni lefedve, min. 20 percig, de inkább úgy háromnegyed órát. Meleg volt még, de már gond nélkül iható, amikor leszűrtem és kifacsartam a növényport. Tipikus herbatea íze van, szóval nem azért issza az ember, mert hű, de finom. Viszont nem is problémás a lenyelése, rendben van.

Fél óra múlva kezdődött a hatás, ami elég rendesen bezsibbasztotta a fejemet nyaktól felfelé. 25 gramm már tényleg emberes adag, még a nyelvemben is éreztem. Erős zsongást adott, és később már a végtagjaimban is, meg az egész testemben hatott, rendesen, kellemesen leszedált.
Hát, a menstruációs fájdalmaim úgy elmúltak, mintha soha nem is lettek volna ;D De persze értem, miről lehet szó, miért használják arra is. Kicsit hasonlít az érzés a lidocainra, először az egész fejemben érzem, aztán kiterjed.

Legközelebb kevesebbet fogok fogyasztani, megnézem, mi a küszöbadag, és ott milyen érzéseket kelt. Mert a napi tipikus adag, mármint gyógyászati céllal napi 1-2 gramm lenne 3x, tehát én ennek a napi összmennyiségnek minimum a négyszeresét fogyasztottam el egyszerre. Szedáláshoz nem kell ennyi, persze ez biztos fájdalomfüggő is.

Korábban fogyasztottam egy 10 grammos teát lefekvés előtt, és voltak álominduktív hatásai, de pl. egy laza cigi elszívása nem eredményezett semmit. Azért ki kéne próbálni, hogy hány rendesebb cigi kell a hatáshoz.

Összefoglalva: A Skullcap működőképes herba, tudja, amit állítanak róla, de a látomáskeresésben lehet, hogy csak álomszinten segít. Jó lenne erről megkérdezni egy őslakos indiánt, hogy hogy is voltak ezek a sisakvirág-látomások. Próbálok majd tájékozódni ezügyben.

Kiegészítés: A Skullcap küszöbadagja nálam olyan 5 gramm, tehát kb. az egész egy napra előirányzott orvosi adag, de egyszerre történő bevitellel. (Leforráztam és hagytam ázni max. negyed óráig, aztán leszűrtem és ki is facsartam a növényi anyagot, majd jéggel ihatóra hűtöttem az így nyert teát.) Ez alatt a mennyiség alatt azért nem akarok vele próbálkozni, mert biztos jó úgy is terápiás célzattal, de nekem nem arra kell, és 5 gramm még ad zsongást, bizsergést, de ennél alacsonyabb intenzitású már nem annyira lenne érdekes.
Fogtam inkább 1 gramm Maeng Da Thai Kratomot, és némi kávé kíséretében rátöltöttem erre az alapra. A hatás: erős bizsergés az agyban, a Skullkap hatás kiterjedése az arcra és a nyelvre, enyhén megfűszerezve a Kratom és a kávé beindulásával. Szóval ez a kombó azért hat elég rendesen :) Fura ez az enyhe szedáció + enyhe stimuláció és vidámság együtt, a relax inkább a testi, a stimuláció meg inkább a szellemi részen jelentkezik, a vidámság meg annyiban, hogy ha van min, akkor azért harsányabban röhögök :))

Szólj hozzá!

Címkék: relax kratom álomnövény skullcap maeng da thai

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr213312973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása