HTML

Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Legális, pszichoaktív növényekkel végzett kísérletek tapasztalatainak leírása. Álomserkentés, látomások szerzése, szellemi képességek mozgósítása.

Friss topikok

  • Sincon: Szia! Én most kezdem felfedezni ezt a világot, és sokat segítenek a tapasztalataid. Nem vagyok fia... (2021.09.09. 21:13) Kratom vs. Mulungu
  • hodocska: Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg p... (2020.05.12. 23:02) Mitragyna Speciosa - Kratom
  • ö...mikó?: Hali, dohánypótlót keresek fű mellé, ami nem tartalmaz túl sok kátrányt, rákkeltő anyagot, viszon... (2019.02.04. 14:41) Damiana
  • vuitton: @Julianna Kapitány: A Gomoa shopban lehet 150gos Natural synergy márkájú porított kóladiót kapni (2018.05.07. 07:22) Aranygyökér-kivonat + Kóladió kombináció
  • ŐnMagam: <a>kava.blog.hu/&lt;/a&gt; (2017.10.22. 20:01) Kava Kava

Archívum

Mitragyna Speciosa - Kratom

2008.11.30. 12:53 pszichoaktiv

A kratom kapszula azért jó, mert jól hordozhatóvá és könnyen adagolhatóvá teszi a szert. A kivonatok meg azért, mert súlyban és térfogatban jelentősen lecsökkentik a hatásos adagot. 15x-ös standard kivonatból elég 1 gramm, és 2 gramm már erős hatásokat eredményez. Ennél több nem is kell. Ez a legjobb kratom-koncentrátum, amit ismerek, mivel erősebb hatású a normál, nem standard 15x-ösnél. Van azonban egy kétségtelen hátrány: akármennyire is törekednek a minél teljesebb hatóanyagkivonásra, az eredeti levél pora mindig színvonalasabb, euforikusabb élményt ad - másoknál meg pont fordítva.

Stimuláns, munkakedv adó, élénkítő hatásai nem mindenkinél mutatkoznak. Nálam pl. inkább ilyen "aha, igen, valami van" éberedő érzést kelt, amire aztán alkoholt fogyasztva igen kellemes közérzet, végső stádiumában eufória jelentkezik. Az ember örömteli szeretetet érez tőle, ami jó dolog :) Nem olyan, mintha berúgnál, a két anyag egyértelműen pozitívan befolyásolja egymás hatásait. Igazság szerint a kratom alkohollal olyan jó párosítás, hogy mindenképpen figyelemreméltó.

Kratomot lehet fogyasztani egyszerűen, porított levelek formájában is, amiből úgy 7 gramm az adag. Van olyan Kratom-fajta, amiből kevesebb is elég, de ez egy jól bevált adag nálam. Számomra nem okoz gondot vízben felkevert por formájában fogyasztani, de van, akinek ez nem annyira fekszik. Ivás közben ráül a porhordalék torokra, de van, aki az ízét kifogásolja. (Az még nem ivott Zacatechichi teát, aki az íze miatt háborog :)

Még kísérletezem a Kratommal, ezek az első tapasztalataim. Mindenesetre pozitívak az élmények, és le merem írni, hogy ez egy hatásos anyag. (Ezt sajnos nem minden népszerű, legális növényi anyaggal kapcsolatban tudom elmondani.)

Kratom tea

A kratom fogyasztásának egyik legjobb módja a tea. Nem kell a levélport lenyelni, a gyomorban gyorsabban felszívódik és teljes élményt ad. Azért is próbáltam ki, mert a Bali kratom egy erős fajta, ami hatásban jó, de van, akinek megterheli a gyomrát. Ezt a problémát a teázást választva jelentősen csökkenthetjük.
9 grammal próbálkoztam. Úgy 1 liternyi forró vízzel öntöttem le a Kratom-port, amit forrásban tartottam két órán keresztül. Időnként egy kiskanálnyi citromlét is belelöttyintettem a főzetbe, meg néha vissza is lögyböltem a mázas fazék faláról a feltapadt levélport, nehogy már ne főjön ki rendesen. Egy és háromnegyed órán át főtt fedő alatt, aztán fedő nélkül, majd kávéfilterrel leszűrtem, a teát visszatettem a fazékba, és azt is rácsorgattam, amit a nedves porból még ki tudtam préselni. (Erre a spec. textil teafilter a legalkalmasabb, de a textilpelenka is megoldás.) Szóval a teát még főtem kb. negyed óráig, hogy csökkenjen a térfogata, aztán kiöntöttem egy nagy bögrébe, jégkockákkal lehűtöttem és megittam. 20 perc múlva már elég jól beütött, aztán még ráboroztam, és akkor eufória :)
Ja, az ízével nekem nem volt bajom, bár többen erősen idegenkednek tőle.
 
A Bali Kratom az emberek egy részének bejön, a másik felének nem. Akinek nem jön be, az tapasztalhat hasfájást, puffadást, hányingert. Ezen a kivonat vagy tea formában való fogyasztás segíthet.
(Manapság Aranygyökér-kivonattal együtt fogyasztom a Kratomot, mert előbbi védi a májat, míg utóbbi enyhén ugyan, kb., mint a sör, de megviselheti.)
 
Kratom por leforrázva, egyszeri bevitellel, utólagos rákratomozás illetve alkohol nélkül. Pár szó a stimuláns/szedatív hatásról:
A Kratom Indonéziából érkezik, ahol még az almát is meghámozva eszik a bacik és egyebek miatt. Ugyan mindenféle módszerekkel tisztítítják a herbákat, és elméletileg nem kéne különösebben aggódni, azért nem árt legalább leforrázni a Kratom port, és csak némi állás után, pl. hideg vízzel való langyosítás után belöttyinteni. (Vagy inkább főzni 10 percig, ugye.) Mindenesetre manapság így, leforrázva, majd hideg vízzel felengedve löttyintem be.
Sok-sok személyes kísérletem szerint az adagnövelés a következő hatásokkal jár ezen fogyasztási módnál, ha nem iszom utána alkoholt:
3-4 gramm: észlelhető stimuláns hatások, az ember kisebb problémái eltűnnek, a lustaságot képes legyűrni.
6-7 gramm: komoly stimuláció és megjelenik az eufória is, az ember hirtelen jött, komoly stresszhelyzetet is simán felold egy ekkora adaggal, sőt, bizakodóvá, pozitívvá válik a jövőre tekintve. A lustaság, ernyedtség eltűnik, órákon át tud az ember örömet találni olyan dolgokban is, amiket esetleg nyűgként, fáradtságos dologként fog fel máskor. Szóval szorongásból, stresszből kihoz, normál állapotból pedig eufóriába emel.
9-10 gramm: nekem általában már túl sok, főleg, ha koffein is van bennem. Ez a 10 gramm lenyelve már szedatív is tud lenni, és arra a Kratomnál jóval olcsóbb herbák is megfelelnek, kár ilyesmire pazarolni.

2 komment

Címkék: kratom mitragyna speciosa

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoaktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr73312917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy felhasználó 2016.07.01. 19:35:47

Szia kapcsolatba tudok valahogy lépni veled? Szeretnék tőled kérdezni pár dolgot köszi előre is

hodocska 2020.05.12. 23:02:23

Szia, tök jó objektív leírás, respect! Én is írtam egy általános összefoglalót a kratomról főleg prevenciós célzattal, hogy az emberek értelmesen kezeljék. Nem gond, ha belököm ide? Töröld plz, ha gond van vele, nem akarok spam-elni. Köszi!

hodocskablogja.blog.hu/2020/05/11/felreertesek_a_kratom_nevu_novennyel_kapcsolatban
süti beállítások módosítása